Friday, February 27, 2009

YOU are around the corner???


YOU=Profesional Exam







....itu permulaan topik kali ini.....


Dengan izinNya insyaAllah saya akan sekali lagi bertemu dengan peperiksaan (dunia) yang digeruni oleh sebilangan besar pelajar batch 1 fakulti pergigian Uni.Sains Islam Malaysia...bermula 2/3-28/3 ini insyaAllah...


hurm..mungkin ini pertama kali saya menyebutkan berkenaan kehidupan saya sebagai peljara fakulti pergigian.....agaknya mengapa ya?


x mengapalah,simpankan sahaja persoalan itu.......... cuma harapan saya agar para pengunjung dan sahabat2 yang menyayangi diri ini mendoakan kejayaan saya dalam menempuh Ujian yang telah diketahui tarikhnya,masanya,jadualnya, dn subjek-subjek yang berkaitan dengannya... dan doakan juga agar saya berjaya dalam peperiksaan akhirat yang entah bila akan datang.tulat? lusa? esok? hari ini? kejap lagi?...........semestinya ia lebih susah untuk LULUS dari peperiksaan profesional yang mendatang ini.........


allahu ta'ala a'lam........ Allahummaghfirlana ya ALLAH

1 comment: